Tema: Re: Skolu ishieshkotojai vs anstoliai
Autorius: Tomas
Data: 2009-08-19 00:45:15
A, nu tuomet yra tolko ish ishieshkotoju. Bet man pradinis.klausimas kilo va
del ko: kodel tokios kontoros kaip omnis ar bite permetineja negerus
klientus ishieshkotojams. Skolininku pas juos isivaizduoju yra ne vienas
tukstantis, garfieldas pas visus tikrai neprilakstys ir prie geriausiu noru,
ishieshkotojai dirbs mazhdaug standartishkai, rezultatas - kaip dievas duos.
Nesuprantu vistiek, kodel anstolis ne patikimiau.