Tema: Re: Skolu ishieshkotojai vs anstoliai
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-18 22:15:44
Mano darbas buvo paprashyti. Garfieldo kostiuma gavo, aktoriu pasamde, su
automobiliu ish paskos vazinejo isieskojimo kontora. Visais kitais atvejais
(nesvarbu ideja buvo mano ar ju, teisine ar ant ribos) taip pat darba atliko
kontora. Beje, net ir dirbant per antstolius numesti vykdomaji rashta ir
tiketis, kad antstolis vershis ant lekstutes melynais krashteliais tau
atneshti tavo pinigus - naivu. Priesh kokius pora metu turejau "klienta"
Panevezyje. Atrodo idealus - turi asmeninio nekilnojamo turto, arestas
uzdetas, LAT sprendimas yra, vykdomasis rashtas rankose. Puse metu teko
intensyviai ir nuosirdziai dirbti, kad padeti zmogui issimushti tai kas
priklauso.