Tema: Re: salto H2O atjungimas
Autorius: ttt
Data: 2009-08-11 15:51:18
Bet yra vienas niuansas. Jei namas yra priduotas naudojimui, vadinasi
jame privalo buti vanduo ir jie kaip gyventojai pagristai gali to
reikalauti. Ypatingai jei bendrija turi dokumentus kad namas yra
priduotas.
Jei netycia priduotam namui vanduo dingtu ir visi sitie nedadarymai
iskiltu i viesuma, nuo to galetu nukenteti tam tikri nama prieme zmones
is savivaldybes, nes namas, kuriam nenutiestas vandentiekis neatitinka
sanitariniu salygu ir jame gyventi negalima.
Praktiskai 99,99% galiu garantuoti kad bent jau salto vandens niekas
jiems neatjungs.

Pas mus analogiskai buvo su elektra. Kol pridave elektra, mes puse metu
elektra naudojomes veltui. Netgi sildemes elektra.

pjezo brought next idea :