Tema: Re: salto H2O atjungimas
Autorius: johnrembo
Data: 2009-08-11 13:12:51
ok - dar karta.
statybu bendrove <>(nelygu) nama adminsitruojanti bendrove
nama state bendrove-x
butus pardavinejo kontora-y
nama administruoja uab-z

siuo atveju kalbame apie po statybu likusias skolas tarp kontoros-y ir
vilniaus vandenu.
nei vienas butas, nei vienas laipto ar rusio ar kiemo kvadratinis
centimetras nebepriklauso tai kontorai-y. Tai wtf?
uab-z jokiu isiskolinimu neturejo ir neturi.

ok - mano pavyzdys: nusipirkau automobili is pono Liongino. Vazineju
automobilio jau 2 metus. p. Lionginas pasirodo buvo pasiemes padangas
lizingu ir uz jas nebemoka imoku. I mane kreipiasi ....snoro lizingas ir
sako - duok- masina i aikstele uzdarysim, kol Lionginas nesusimokes likucio.
supraskit - px. tam Lionginui mano automobilis.