Tema: Re: siandien seniuose
Autorius: pjezo
Data: 2009-08-04 12:34:20
"bullka" <groups.lt@gmail.com> wrote in message
news:h58trq$v15$1@trimpas.omnitel.net...

> O yra kokių įrodymų, kad jie išsikalinėja?
> Nes argumentai, kurie yra rašomi čia newsuose - grynai tik išsikalinėjimo
> skatinami. Tačiau nei vienas neparašė įtikinamo įrodymo, kad apsauginiai
> išsikalinėjimų vedami tikrina tas tašes.

jei apsauginis itarineja bet ka ir bet kuo- tai jo problemos.
ir jei nera yrodymu kad as galiu buti itartinas (tarkim vaizdo kamera
uzfiksuoja mane apziurinejanti kaskokias smulkes prekes ir tuo pat metu
segiojanti kuprine) vadinasi nera pagrindo jam itarti, tad ir nera pagrindo
mane tikrinti.

> Įsinešiau laptopą su kuprine ir pan. Gal net fotoaparatas buvo toje
> kuprinėje. Išeinant sustabdė mane, paprašė parodyti turinį. Apžiūrėjo, kad
> laptopas ir fotikas nenaujas - paleido. Nulis priekaištų iš mano pusės.
> Labai jie tvarkingai atliko savo darbą. Sugaišau minutę.
>
> Jei laptopas būtų buvęs naujas. Akivaizdu, kad būčiau užtrukęs ilgiau (kol
> būtų išsiaiškinę ar nedingo, ar kameros ko neužfiksavo).
> Bet absoliučiai nematau tame problemos. Kaip kitaip jie galėtų tai
> patikrinti?

Ok. pas mane laptopas naujas- ka manai kad del to jie tures teise stabdyti
mane tam kad aiskintusi kad niekas nedingo?
Jei nemate kad as dejausi laptopa ju, arba man praeinant pro kasa nera
pranesimo"pavoge teplepa gaudykit" - nera pagrindo itarineti kad naujas
laptopas mano kuprineja buvo pavogtas.