Tema: Re: siandien seniuose
Autorius: johnrembo
Data: 2009-07-31 17:29:34
tinginy tinginy imk kiausini :)

2009-06-19 "Kokios teisės susidurus su prekybos centru apsaugininkais"

"Lauris" <laurizas@dzimail.com> wrote in message
> http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=238254

7 straipsnis. Apsaugos darbuotojų teisės

Apsaugos darbuotojas, vykdydamas asmens ir turto saugą, turi teisę:

1) nešiotis ir naudoti šaunamąjį ginklą;

2) nešiotis ir naudoti specialiąsias priemones, taip pat panaudoti fizinę
prievartą;

3) įtardamas, kad asmuo rengiasi daryti ar daro administracinį teisės
pažeidimą ar nusikalstamą veiką, reikalauti nutraukti neteisėtus veiksmus;

4) sulaikyti įtariamą teisės pažeidėją, užkluptą darant administracinį
teisės pažeidimą ar nusikalstamą veiką, susijusią su saugomu objektu arba
subjektu, ar tuoj po to. Sulaikytas asmuo nedelsiant turi būti perduotas
policijai;

5) saugomame objekte tikrinti asmens dokumentus ir nustatyti asmens
tapatybę, tikrinti asmenų turimus daiktus, taip pat tikrinti transporto
priemonėse esančius krovinius bei su jais susijusius dokumentus, jei tame
objekte galioja leidimų režimas;

6) turėdamas duomenų, leidžiančių įtarti, kad saugomame objekte rengiamas,
daromas ar padarytas administracinis teisės pažeidimas ar nusikalstama
veika, pareikalauti iš įtariamo teisės pažeidėjo parodyti su savimi turimus
daiktus ir juos, gavus jo žodinį ar rašytinį sutikimą, apžiūrėti. Jei yra
įtariamo teisės pažeidėjo rašytinis sutikimas, galima apžiūrėti ir patį
asmenį. Be reikalaujamo sutikimo apsaugos darbuotojas neturi teisės
apžiūrėti šiame punkte nurodytus daiktus ir asmenį;

7) kliento, juridinio asmens ar užsienio juridinio asmens filialo, kuriame
yra saugos padalinys, valdymo organo rašytiniu pavedimu neįleisti į saugomą
objektą kitų asmenų, išskyrus pareigūnus bei kitus asmenis, kuriems tokią
teisę suteikia įstatymai;

8) reaguodamas į pavojaus signalus, naudotis transporto priemonėmis su
oranžinės spalvos švyturėliais;

9) neleisti į saugomuose objektuose vykstančius masinius ar kitus renginius,
kuriuose palaiko viešąją tvarką, asmenų, įtariamų bandant įsinešti
uždraustus daiktus ar nesilaikančių nustatytų taisyklių, taip pat pašalinti
iš saugomų objektų asmenis, pažeidusius viešąją tvarką ar kitus šiame punkte
nurodytus reikalavimus.