Tema: Re: siandien seniuose
Autorius: Splitas
Data: 2009-08-03 12:00:34
visiskai pritariu: esu tikrai pries atveji "AtsiseG tashe", bet tikrai sutinku, jei paklausia "Labai atsiprasau ar galetume patikrinti jusu rankine?".

nuo formos viskas priklauso - tiek jie, tiek ir as zinom, kad galutiniam variante as tikrai privalesiu ja prasegt (jei iskvies policija), tai kam kankintis, jei manes normaliai papraso? Jei grubiai (to dar nebuvo siaip), tai tikrai luktelciau ir policijos reikalui esant.