Tema: Re: Apie valdzios vyru "migalkes" ...
Autorius: ROOTS
Data: 2009-01-10 01:23:11
"Rivo" <rivo@pochta.ru> wrote in message news:gk7071$j7d$1@trimpas.omnitel.net...

> "ROOTS" <roots@dtiltas.lt> wrote in message

> Tai tvarka ir yra...  pestysis ant saligatvio apsidairo, ivertina ar saugu
> (ar ji spes pamatyt ir sustot) ir tik tada nulipa i vaziuojamaja dali.
> Vairuotojai ji is tolo pamate graziai ir neskubedami
> pristabdo/praleidzia/apvaziuoja. Stabdyt, kol dvi mociutes stovi prie
> perejos ir pletkavoja belaukdamos mikriuko, nera reikalo.

Jei masinos vaziuoja ir vaziuoja zmogus gali niekada neisitikint kad ji praleis, nes auto niekad nesustos nes jos neturi praleist - nemanau kad tai teisinga.
manau kad as pamates auto kad ir pries 10-20m ivertinu, kad ji gali sustot, man saugu, as nulipu ant kelio(stoviu salia saligatvio, auto manes nekliudys, man nebaisu) ir masina privalo sustot!
As apie tai, kad jei jau stovi zmogus pasiruoses eit per pereje- sustok ir praleisk, o tuo labiau kai jau nulipes nuo saligatvio - privalai. As tuo ir vadovaujuos vairuodamas.