Tema: Re: Apie valdzios vyru "migalkes" ...
Autorius: Johnas
Data: 2009-01-07 11:32:42
Nemenčinės plente. Į stotį važiavo, pasiimti šefo.
bnv buvo su kortežu, tik kad volvo gale vilkosi.
Pėstysis turėjo maniakinę depresiją lįsti po ratais, ignoruojant viską, kas juda kelyje. Ne pirmą kartą jau buvęs partrenktas (ar beveik partrenktas) perėjose - jo draugų prasitarimu.
Greitis buvo leidžiamose mieste ribose, stabdymo nebuvo berods visai, nes tiesiog pulta po ratais.
Daugiau detalių nepamenu. VAD vairuotojas nesėdo.