Tema: Re: Apie valdzios vyru "migalkes" ...
Autorius: ROOTS
Data: 2009-01-08 16:44:58
O taip pat KET parasyta ir reikalavimai vairuotojui!

V. 37. Artedamas prie nereguliuojamos pesciuju perejos, vairuotojas PRIVALO SULETINTI GREITI arba SUSTOTI pries kelio zenkla "Pesciuju pereja", kad PRALEISTU i bet kuria jo vaziavimo krypties juosta, o keliuose su viena eisko juosta kiekveina kryptimi - i bet kuria eismo juosta PEREJOJE IEJUSI pesciaji.
ir dar

VI. 54. Artejant specialiajai transporto priemonei su ijungtais melynais ir/ar raudonais(arba tik melynais) zybciojanciais svytureliais ir/arba spec garso signalais, pestieji neturi pradeti eiti per vaziuojamaja dali, o esantys joje privalo nedelsdami is jos pasitraukti.

XXIV. 190. Spec transporto priemoniu vairuotojai gali vaziuoti su ijungtais ir/ar raudonais(arba tik melynais) zybciojanciais zibureliais ir/ar spec garso signalais tik tuo atveju, kai tai butina gelbeti zmogaus gyvybe, sveikata ar turta, uztikrinti viesaja tvarka, sulaikyti itariamuosius padarius teises pazeidima asmenis. Spec transporto priemoniu vairuotojai, vaziuodami kelyje su ijungtais melunais ir/ar raudonais(ar tik melynais) zybciojanciais svytureliais (kurie turi but matomi 360 kampu) ir/ar spec signalais, gali nepaisyt siu taisykliu V, X, XIII, XIV, XV, XVII, XVIII, XIX, XXI, XXII skyriu reikalavimu ir paisnaudoti pirmenybe tik tuo atveju, jeigu tai nepakenks eismo suagumui ir tik tada, kai isitikina, kad jiems duodamas kelias. Sia teise taip pat naudojasi tr priemoniu, kurias lydi spec transporto priemones, vairuotojai.
            191. Kiti eismo dalyviai privalo nedelsdami duoti kelia artejancioms spec tr priemonems su ijungtais .... ir ju lydimoms tr priemonems, keliuose, kur eismu abiem kryptim yra ne daugiau kaip 4 eismo juostos, jie privalo sustoti desiniajam kelkrastyje, kai jo nera - prie desinio vaziuojamosios dalies krasto(keliuose su skiriamaja juosta privalo sustoti tik ta pacia kryptimi judancios tr priemones)

Nebent mano turima KET bloga :) KET Su naujais papildymais ir priedais 2008 metai. Lietuvos policijos eismo prieziuros tarnyba. "ALS" leidiniai/

P.S. idomu cia po kuria salyga pakliuna vezami ponai? butina gelbeti zmogaus gyvybe? sveikata ar turta? uztikrinti viesaja tvarka? sulaikyti itariamuosius padarius teises pazeidima asmenis? Itariu viesaja tvarka, bet stovedami su visais kamstyje manau tvarka irgi bus uztikrinta :)

I. 1. Keliu eismo taisykles nustato eismo keliais tvarka visoje LR teritorijoje.
    2. Instrukcijos, taisykles ir kiti LR saugaus eismo automobiliu keliais istatymo (Zin., 2000, Nr. 92-2883; 2007, Nr. 128-5213) igyvendinamieji teises aktai, nustatantys eisma keliuose, negali priestarauti KET.