Tema: Re: Priverstines butu renovacijos teisiniai aspektai
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-30 14:11:55
nu ir kiek gi gaunasi renovuoti individualu nama 1 kv.m. gyvenamam plotui ir kas uz ta suma butu padaryta. Ir kiek gi kainuoja renovuoti daugiabucio namo 1kv.m. gyvenamo ploto atliekant analogiskus darbus?
Nesakau, kad inidiviualus bus pigiau, bet tikrai nemanau, kad zenkliai pigiau. Mano nuomone skirtumai turetu gautis pakankamai mazi.

T:)