Tema: Re: Priverstines butu renovacijos teisiniai aspektai
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-30 13:21:27
o ar lyginai, skaiciavai kiek kainuoja daugiabucio 1 kv.m. gyvenamo ploto renovacija ir bobutes kaimo trobos renovacija tam poacaima 1 kv.m. gyevanmo ploto? Ir koki konomini efekta tokia renovacija  duoda?
Mano kuklia nuomone daugiabucio didmestyje renovacijos islaidos 1 gyevnamui plotui bus labai artimos individualuas namo renovacijai (neskaitome piliu, o imant namus kur iki 100-150 kv.m ploto tenka vienai seimai). Beje, nepamirskite, kad daznai is paziuros vienbuciame name gyvena kelios siemos ir irengti keli butai (trobos dvieju galu ir panasiai).

T:)