Tema: Re: Dėl asmeninių daiktų darbo vietoje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-24 22:16:20

> Dar yra ATPK, o konkrečiai 172(1) str. sprendžiant (teoriškai) ne tik
> pagal straipsnio pavadinimą/esmę, bet ir pagal jų taikymą VMI patikrinimų
> metu (pagal šaltinius internete 2001 m. daugiausia (apie 22 proc.)
> mokesčių mokėtojų buvo nubausta pagal šį straipsnį).

   Tiksliau abstrakciai, o ne konkreciai. Bent jau man neteko matyti
konkretaus mokesciu administratoriaus ar teismo sprendimo, kad viet tik uz
tai, kad panaudos pagrindai naudojamas turtas neitrauktas i apskaita arba,
kad sanaudos mazinancios pelna neitrauktos i apskaita, kazkas butu
nubaustas. Mastom logiskai - valstybei tai neapsimoka.