Tema: Re: Dėl asmeninių daiktų darbo vietoje
Autorius: Laimis
Data: 2009-07-24 17:13:33
Linas Petkevičius rašė:

> Ne jei buti tiksliu, tai ne visos, o darancios pokycius saskaitose.

*Visos*
(12 straipsnis):
1. Visos ūkinės operacijos ir ūkiniai įvykiai turi būti pagrįsti
apskaitos dokumentais, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytą atvejį.
Apskaitos dokumentai surašomi ūkinės operacijos ir ūkinio įvykio metu
arba jiems pasibaigus ar įvykus.

2. Ūkinės operacijos ir ūkiniai įvykiai, kurie negali būti pagrįsti
apskaitos dokumentais, pagrindžiami su jais susijusių ūkinių operacijų
ir ūkinių įvykių apskaitos dokumentais.

> Cia labiau CK.

Čia labiau buhalterinės ir verslo apskaitos standartų
(ilgalaikis/trumpalaikis turtas, jo apskaita ir kt. reikalavimai).

> O jei butu, kaip tu sakai, tai bet kokia firma butu galima i gincus su
> VMI ivelti. Einu i parduotuve ir perku batona. Imu saskaita imones X
> vardu. Perku degalus - prasau, kad vel imustu ant cekio fakturos

Kas tau suteikia teisę imti sąskaitą įmonės vardu? Nesuteikia? Tai ir
atsakysi už sukčiavimą, net metams neįpusėjus, nes įmonės pinigų
negavusios suskubs aiškintis...

Daug aiškesnis, mano galva, tavo stiliumi pateikiamas hipotetinis
pavyzdys, parodantis teiginio ir situacijos absurdiškumą būtų kiaulės
akis įsistačius aiškinti, kad Petras žodžiu sutiko užpilti kuro (o mums
nesvarbu iš kur ir už kiek, tik pigiau, mes gi Petru pasitikime,
susitarėme, jis žmogus geranoriškas...)