Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-07-22 00:58:08
Visiskai nesutinku kad "vyrui *myletis* su moterimi yra igimta". Vyrui,
yra igimta tureti lytinius santykius su moterimis tam kad tureti
vaikus(del to moterys turi ovuliacijas, del to yra lytiniai organai, del
to yra visa kita biologija ir biochemioja).

O meile yra kaiptik "tradicija" (bent jau kaip tavo komentaras leido man
suprasti), kaip ir seima.

Is evoliucines puses, meile yra visiskai neracionalus veiksmas. Moterys
turetu pasirinkti sau porai *tik* galinga apsirupinusi vyra, o taip
nedaznai buna. Vyrai turetu, techniskai, rinktis tik moterys kurios yra
  gerai pasiruosusios tureti vaikus.
Bet taip retai buna, butent del to ir sakau kad meile yra "tradicija", o
ne igimtas dalykas.

Niekas, isskrus, tevus vaikus aukleti nesugeba. Praktiskai, nei darzelio
aukletojai, nei mokytojai, nei kiti neitakoja vaiko auklejimo procesa
kaip tevai.

PS: Beje, jau ir "musti" leisti yra siulymas seime.

PPS: Ar kasnors mano kad naslaiciu prieglauda yra geriau, negu leisti
gejams tokius vaikus auginti? Nes musu istatymai praktiskai taip ir
apibrezia.

PPPS: Jie NEPRASE LEIDIMO paradui!(Kuriuos daugelis mate per TV)
Isikalkite sau i galvas. Prasymas buvo lygiu galimybiu eisenai. Ir kaip
galima buvo susieti lygiu galimybiu vilkika su paradu!?!?!?! Man sunkiai
suprantoma, kokiu pagrindu tokiam daiktui uzdraude sustoti Vilniuje.