Tema: Re: Kas gyvena europoje ?
Autorius: NicMC
Data: 2009-07-20 20:05:38
dz wrote:
> tai ka tau jie dare?:) Jei lenda tiesiogiai - duodi i duda ir vsio. Jei pats
> gavai, eini treniruostis ir kartoji is naujo:). Nzn siaip gal kam kitaip, as
> asmeniskai niekad neturejau tokiu problemi nei su gejais nei su kitais
> negerais zmonem, tiesiog reik ismokt uz save pastovet, o pamoku pradzia
> zinoma kiemas kuriame augi.

O aš turiu problemų. T.y. man problema, kad jie vaikšto gatvėmis ir
rėkauja, kad šūduose važinėt normalu. Gamta padarė vyrą vyru, o moterį
moterim. O visa kita - nenatūralu. T.y. iškreipta, t.y. iškrypimas.
O iškrypimų ne tik reklamuoti, bet ir toleruoti negalima. Taip kad
pasakysi man, kad pyderas - snukin reakcija automatiškai. Kaip ir
zoofilui, nekrofilui ir kitiems narkotikų pagimdytiems košmarams...