Tema: Re: klausimas dÄ—l "buvimo iÅ
Autorius: Ramus
Data: 2009-07-03 10:33:01

UŽDAROJI AKCINĖ BENDROVĖ „AAAAA“

NUŠALINIMO NUO DARBO AKTAS

2009-01-01  Nr. 01-08

Vilnius

                      Aktas surašytas 14:30.

                      Nušalinimo nuo darbo aktą surašė komisija:

                      komisijos pirmininkas – direktorius aaaaa;

                      nariai:             vadybininkė aaaa,

                                           vadybininkė aaa,

                                           vadybininkė aaaaa.

                      Komisija nustatė šiurkštų darbo drausmės pažeidimo
faktą ir surašė nušalinimo nuo darbo aktą. 200 m. balandžio 10 d. 14:00 val.
aaaaaaaaaaaaaaaa darbo vietoje buvo nestabilios būsenos. Nuo jo sklido
alkoholio kvapas, darbuotojas nesugebėjo rišliai kalbėti bei reaguoti į
pastabas. Darbuotojo darbo vietoje rasti du nepilni 0,7L talpos degtinės
„Stumbras“ buteliai su alkoholio kvapo skysčiu.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa buvo pasiūlyta kreiptis į medicinos įstaigą dėl
alkoholio kiekio kraujyje nustatymo.

                      Komisija, turinti pakankamai svarių įrodymų, kas
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayra apsvaigęs nuo alkoholio, 14.30 nušalina jį nuo
darbo ir išveda iš įmonės patalpų.

Komisijos pirmininkas          __________________________            aaaaaa

Nariai