Tema: Re: klausimas dėl "buvimo išgėrus" darbo metus
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-07-03 10:09:02
tas labiausiai taikoma darbininkams ir realiai tokiems reikalams imones
turi alkotesterius (nes apsimoka)

kaip su ofiso darbuotojais - neisivaizduoju.. ypac jei alkotesterio nera.

o alu per pietus gert negerai.. nebent penktadieni. ir nebent jei
valstybinej istaigoj "dirbi" (pas tuos penktadieni isvis geriau nesikreipt)