Tema: Re: vazinejimas be teisiu, kuomet jos atimtos
Autorius: NicMC
Data: 2009-07-02 23:56:19
Linas Petkevičius wrote:
> Turejau galvoj, kad tankiai girdziu labai gudriu ir viska zinanciu
> komentarus - kokie zenklai ir kur turi buti sustatyti ir kaip jis zino,
> kad zenklas cia neteisingai stovi ir galima jo nesilaikyti.

Ui, gink dieve, tikrai ne. Aš tik pabrėžiu kad jei išeitinė situacija
buvo nupiešta teisingai - t.y. ten tikrai ženklai ne dėl kelio būklės,
tai turi būti taip. Bet neparašiau ir dar kai ko - kelininkai, kiek man
teko jų pažinti, yra teisingi žmonės, ir ženklo 40 tikrai nepaliks, jei
jis ten nereikalingas.
Todėl visada važinėju pagal ženklus +10km/h.