Tema: Re: vazinejimas be teisiu, kuomet jos atimtos
Autorius: Bangis
Data: 2009-06-28 11:20:08
Ne kad pateisinti, bet siaip pvz:
Vakarinis Kauno apvaziavimas. Leistinas greitis 90. 4 juostos  atskirtos
uztvara. Neretas vaziuoja ~100, kai kas ir iki 110.
Buvo "remontuojama" atkarpa. savaitgalis. Salikeleje israustas griovys kokiu
300m ilgio, mazdaug toj vietoj, kur nusukimas i Akademija. Griovys ne ant
vaziuojamosios dalies, nu ir iprudintas zenklas 50, taip nuo tilto per
Nemuna ir kokie 4 km. Nu ir ka - ir nieko :) Pirma km visi bando respectinti
zenkla, vaziuoja ~60-70. Toliau - is vis jokiu remonto pozymiu. Nu ir visas
srautas, kazkiek pavaziaves ~60, toliau taip ~80  vaziuoja, o kiti mina savo
"normaliu" greiciu. As pvz pagalvojau, kad is viso gal tas 50 zenklo
galiojimo pabaigos nepamaciau. O bet taciau pasiseke ne visiems, nes
atkarpos gale medziotojai stovejo :)
Va tokia vat situacija, mano nuomone visiskai nepavojinga situacija. O bet
taciau manau, kad tiek kas stovejo nukauti, jau taresi kaip isspresti 30+ ar
50+ virsyto greicio problema.
--
Bangis