Tema: Re: vazinejimas be teisiu, kuomet jos atimtos
Autorius: NicMC
Data: 2009-06-29 19:54:42
Bangis wrote:
> Ne kad pateisinti, bet siaip pvz:
> Vakarinis Kauno apvaziavimas. Leistinas greitis 90. 4 juostos  atskirtos
> uztvara. Neretas vaziuoja ~100, kai kas ir iki 110.
> Buvo "remontuojama" atkarpa. savaitgalis. Salikeleje israustas griovys
> kokiu 300m ilgio, mazdaug toj vietoj, kur nusukimas i Akademija. Griovys
> ne ant vaziuojamosios dalies, nu ir iprudintas zenklas 50, taip nuo
> tilto per Nemuna ir kokie 4 km. Nu ir ka - ir nieko :) Pirma km visi
> bando respectinti zenkla, vaziuoja ~60-70. Toliau - is vis jokiu remonto
> [...]

Kartu ir mumučikui:

Jei situacija tikrai tokia, kaip kad pasakei, tai remdamasis labai gerai
pažįstamu kelininku drįstu teigti, kad tokie ženklai turi būti nuimami,
kuomet nėra dirbama, nes yra pastatyti ne dėl paties kelio būklės, bet
saugumui asmenų jame dirbančių užtikrinti.
Geras pavyzdys - greitkelyje vilnius-klaipėda esantys ženklai apie kelio
remontą, nusukti, arba aptraukti juoda plėvele.