Tema: Re: Q: Elektra taupancios lemputes ir garantija
Autorius: Ernikas
Data: 2009-06-21 23:26:12
Na ekspertize nedaryta.
Namui ~11 metu. Nezinau gal per ta laika kazkas ir galejo pasikeisti.
Bet kazkokiu pastebejimu del elektros nebuvo, kad kompas persikraudinetu del
itampos suoliu ar siaip.

Bet mano klausimas del garantijos, sakykime, kad pas mane viskas gerai ir
dar karta pabresiu, kad dazno junginejimo elektros lemputes nebuvo, ne taip
kaip kokiam tualete :)

Ernikas