Tema: Re: Kas tas yr ?
Autorius: Toxis
Data: 2009-06-21 11:24:54
+ ar gauna alga, ar nuo jos sumoka mokeschius (ar kaip ir visa bazhnychia jis nuo ju atleistas?), ar _myli_ vaikus ir ar (kaip ir visa bazhnychia) uzh tai nebuna patrauktas baudzhamosios atsakomybes. + jei ash atneshiu dokumentus (be abejo su paties kristaus karaliaus parashais, gales tikrint ka tik nori) - kad esu jo igaliotinis spresti visus klausimus ir atsiimti jo alga, ar jie man gales ta alga pervedinet tiesiai i kortele (paskui su p. k.karalium mes atsiskaitysim)... ir tada pirmas mano, kaip p.karaliaus atstovo sprendimas bus visa vilniaus rajona pervadint i "jo didenybes papa smurfo vaivadija ir apsaugos nuo piktojo gargamelio buferine zona"... man net rashyt apie tai graudu... ish kur tiek idiotu (o visumoj ar piliechiai turi kokia nors teise uzh tokius istatymus paduot i teisma rajono valdzhia ir priverst juos pasitikrint psichine sveikata?)