Tema: Re: kelias per kaimyninį sklypą
Autorius: d@lgis
Data: 2009-06-19 12:32:39
Na, matai ir pas mane buvo ~situacija.
Kol, leidau vazineti "po umu" o ne "pa zakonu" - kaimyno zodziais tariant
"is draugiskumo, kaimyniskai",
tai buvau kaimynas, bet kai is jo puses prireike panasaus supratimo: "reikia
viska daryti pa zakonu".
Taigi, kaimyno niekada nebuna vieno, maziausiai ju turi buti 2 vnt.:)
Isvada: jei nori kuo maziau  uzprogramuoti konfliktu ateiciai - viska reikia
padaryti "pa zakonu" ir laiku.