Tema: Re: garantinis terminas
Autorius: KEdas
Data: 2009-06-18 17:28:57
Lauris rašė:
> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message

> CK 6.338 str. 5d.

Netinka, nes terminas *nustatytas*.

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=334624&p_query=&p_tr2=

2. Kai *nenustatytas* daikto kokybės garantijos ar tinkamumo naudoti
terminas, tai pirkėjas reikalavimus dėl daikto trūkumų gali pareikšti
per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo daikto
perdavimo dienos, jeigu įstatymai ar sutartis nenumato ilgesnio termino.
Terminas reikalavimams dėl gabenamų ar paštu siunčiamų daiktų trūkumų
pareikšti skaičiuojamas nuo daiktų atgabenimo į paskirties vietą dienos.