Tema: Re: Apie butus ir ju gyventojus
Autorius: tomuco
Data: 2009-06-18 08:51:49
Musuose buvo tokia situaicija: virš mūsų gyveno toks pijokėlis, maždaug
70-80 etų jaunumu. Iš kažkur atsitempė jis mergą (iš veido apie 50 metų, bet
kažkas sakė, kad jai apie 25) ir ta merga tipo nuo jo susilaukė vaiko.
Diedas nuo begalinio pijokavimo užlenkė kojas, o toji gražuolė pritoną tame
bute užveisė. Ėjo ciugliais visi rajono pijokai, kurvos, narkomanai ir kita
inteligentija. Policijai aplankyti tą butą tapo kasdienybė. Elektros tinklai
jiems elektrą atjungė, dujininkai vamzdžius užvirino. Bet tai ne kliutis,
juk žvakių yra. Kadangi aš pats gyvenau jau kitur, tai man kaip ir nelabai
trukdė. Tik tėvai visskundėsi. Bet teko panakvoti vieną kartą pas tėvus ir
tada supratau kokį gėrį turime. Nuėjau porą kartų į tą pritoną, išvaikiau
visus pijokus (kaip dabar pagalvoju, drąsus gi, galėjo kokiu peilių į pilvą
ir nudurti). Bet tai jie po poros valandų vėl visi sueidavo. Neiškenčiau,
iškviečiau policiją. Atvažiuoja ir sako: - mes negalime jų nuraminti. Jie
neatidaro durų! sakau: - išlaužkite, jos gi ant snarglių laikosi! Atsako: -
neturim teisės. Sakau: - ok, jūs nusileiskite vienu aukštu žemiau, jie tuoj
jums atidarys duris. Policininkai buvo supratingi, nusileido. Aš išlaužiau
duris, nors ką tenais laužti, spyriau ir išvirto. Įėjau į butą, išvilkau
kelis pro duris, kur juos jau susėmė policijos pareigūnai. Vienas sako: - nu
bet tai kam tu taip zverskai tas duris? Sakau: - tai čia ne aš, jie patys
atidarė. :) Vienžo, ėmiausi aš prižiūrėti tą butą. Tai aprimo kažkiek tie
pijokai. Bet užteko man išvykti atostogų, tai vėl grįžo. Ir tęsėsi tokie
karai iki kol vienas, netoliese gyvenantis pažystamas banditėlis užmatė.
Atvažiavo vieną dieną vyrukai, užėjo į butą ir po savaitės ta gražuolė su
visom šmutėm išsinešdino. Tą butą po to viena jauna šeima nusipirko. Dar
padėjau baldus užnešti ir duris pakeisti :) Tai vat tokia vat istorija. Ir
truko tik apie 3 metus :)

tomuco