Tema: Re: Q: "." ir ","
Autorius: Faktas
Data: 2009-06-16 15:02:14
"skaitytojas" <arunasz@nospamtakas.lt> wrote in message news:h181b8$i41$1@trimpas.omnitel.net...
>  O jei ir pradetume? Kodel USA, GB ir kitos salys gali naudoti nestandartinius matavimo vienetus, kaipo visokius footus, faranheitus (dar pasakykit kad tai ne debiliskas temperaturos matavimo vienetas?) ir kitokias nesamones, o mes tau jau negalim?

nu koks skirtumas ar tai usa ar tai kinija...
tu nepasiūlei, kadžkas pasiūlė visą sistemą vienetų ir jau naudojimo.
puiku, nuo to visiems geriau bus, kad vienas standartas ir dydžiai.
belieka prisijungti, o ne kaip ožiai dabar stovėt įsirėmus ir aiškint, kad čia geltonkasės su tautiniais darbužiais dar
rūtų darželius saugo.