Tema: Re: Delspinigiu dydis
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-06-16 10:50:21
Na, cia yra delspinigiai, ne palukanos, o sutartis ir yra tam, kad "tartis". As pvz parasiau 0.1, klientas sako: "na, cia biski daugoka gal? Bent jau 0.4-0.6?" Ok, sakau, ir pataisem. Ne tikslas buvo uzdirbineti is delspinigiu, tuo labiau, kad jie nesiruose veluoti. Netesybos - sutarties vykdymo uztikrinimo priemone, jei tu vykdysi susitarimus neveluodamas, tai tau gi netures itakos.
Ar is lubu trauktos, ar ne - cia jau kitai pusei labiau matyti. Gal jie suka savo $$ VPB kur nors, ir naiviai tikisi uzdirbti daug daugiau, nei 0.2% per diena? Irodinejimo reikalas. Tu argumentuoji, kad nuleistu iki "minimaliu nuostoliu", t.y. 0.02%, jie argumentuoja, kad paprastai is laisvu pinigu uzdirba zymiai daugiau (0.2). Kas teisus? Jei nesusitarsit, ir liks 0.2 - tau dvi iseitys: 1) Neveluoti; 2) neveluoti.