Tema: Re: Vilniaus energija ir naujos ...
Autorius: LB
Data: 2009-06-14 18:12:31
o kas bus, jei nieko nedarysiu?
pries metus VE ant kiekvieno radiatoriaus jau irenge pas mane po davikli (ir
kituose namo buotuose) beigi pakeite karsto vandens skatiklius.
apshiko puse buto
dabar pasidariau remonta
tai ka - vel per nauja?
jkus net neisivaizduojat, kokie melynnosiai atliks jums planuojamus darbus.
pas mus buvo girtuokliu gauja is Jonavos. Jauciu, draudimas prie tu darbu
atlikima padetu

LB