Tema: Re: Q: del prekes grazinimo
Autorius: Edmundas
Data: 2009-06-12 14:59:55
jo wrote:
> Nu jums sekasi. As tai kai viena preke pabandziau grazinti senukuose, puse
> dienos sugaisau. Tai kai antena nusipirkau, ir ji man nieko nerode, tai net
> nebandziau eit grazint. Nuo to laiko tokius daigtus stengiuosi pirkt
> specializuotose parduotuvese (ten dazniausiai nors normaliai pataria).
>
> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> paraðë naujienø
> praneðime:h0q3oa$djo$1@trimpas.omnitel.net...

Prie metus-du pirkau automobiliui lempute i zibinta (2lt kainavo).
Taciau netiko kontaktas, nes pavyzdzio neturejau pirkdamas. Atnesiau ir
prieme atgal, grazino sumoketus 2lt. Nors is pradziu ir aiskino, kad tai
elektros preke, prie lempuciu parasyta, kad nepriimam ir t.t. Taciau kai
paaiskinau, kad tai is automobiliu reikmenu skyriaus pirkta ir jokio
uzraso ten nebuvo, pasiskambino i ta skyriu ir po pokalbio su
konsultantu jau nesispyriojo. Nezinau ar turejo priimti, ar ne. Bet va
tokia situacija buvo :)