Tema: Re: Buto užliejimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-11 11:49:23
nu nereikia cia isvdzioti. Siaip sutartyse gi buna nurodytos nuosavybes ribos. Tegul pasiema ir skaito sutarti ar pasiskambina vandenim ar nama administruojanciai imonei ir issiaiskina. As tik parasiau bendru atveju kaip yra, o paskui mane pataise, kad nuo "nuosavybes ribos", su kuo as sutinku.
O ta nuosvybes riba gali buti ir nuo skaitliuko ir nuo ventilio ir nuo alkunes prie magistarlinio, o gal ir visas magistralinis priklauso jam.

T:)