Tema: Re: Q: del grynu pinigu keitimo?
Autorius: Rokis
Data: 2009-06-08 13:26:41

o kadangi sumas suskaldai po pvz 19.8 klt viskas svaru anonimishkai.

"ai tik dabar mano mylimiausias bankas pradejo lupti uz isgrininima ir is
indelio jai jo nepalaikai min 1 sav." bet aishku sumoka palukanas

ir dar kitas dalykas.
VMI irgi dzin apie visas operacijas nes pas mane per ketvirti apsisuka
~110klt nors mano metines oficialios pajemos yra iki 10 klt.