Tema: Re: Q. Bankų savivalė
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-06-12 13:59:41
offline wrote:

> kaip ir tam populiariam rašinukyje parašyta, kad atsisakyti neišduoti
> pinigus gali tik nepatekus "asmens tapatybės dokumento" o kokia
> informacija bankui "reikalinga" čia jau tegul man nuosekliai ir išsamai
> paaiškina. KAM bankui reikalingas mano akcininkų sąrašas, KAM jam
> reikalingas mano pinigų panaudojimo tikslas? kaip irgi tok populiarioj

Ten yra nuoroda į įstatymą, kur populiariai paaiškinta, kas yra „naudos
gavėjas“ ir kodėl bankui reikia jį žinoti.

> parekso rašliavoj rašo "kilo bankui įtarimas, kad aš plaunu pinnigus ar ką
> nors darau - praneša FNTT", o jau su FNTT aš išsiaiškinsiu pats. O ypač
> įtarų banką iš viso passiųsiu nafig. o slapta ir konfidenciali

Tai niekas gi ir netrukdo tau siųsti tuos bankus kur tik nori.  Tik
prikolas, jog siųsti teks visus, nieks dėl tavęs neieškos, kaip apeiti
įstatymus, jei juos ir būtų įmanoma apeiti.

> informacija, kaip kas sako LInass yra visiškai ne tass pats. Visiškai aš
> nelinkęs kažkokiai vidutinių gabumų ir supratimo banko blondinei aiškinti
> kas mano akcinikai, kokios mūsų apyvartos ir kam aš naudosiu tuos pinigus,
> kurie yra MANO atstovaujamos įmonės apyvartinia pinigai. Aišiku visa
> rašliava negaioja, jei aš maldausiu banko duot paskolą ir pan. Bet šiais
> laikais jau turbūs kur kas paprasčiau ir patogiau pasiskolinti iš
> nelituvoje veikiančių bankų, nes lietuviškieji, jau abskritai paranojos ir
> biurokratiškumo viršūnė darosi....

Tai jau tikrai, skolins net nežinodami kam skolina ;-)  Tik prikūrei
anoniminių bendrovių, pasakei bendrovės pavadinimą, ir pinigai ateina ;-)
Pamėgink kada atsidaryti sąskaitą kaip nerezidentas, susipažinsi su
procedūrom, įkainiais, ir tie bjaurybės Lietuvos bankai pasirodys balti ir
pūkuoti.

> "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message

Bankas privalo žinoti naudos gavėją, o ne tik kažkokį nežinia kieno naudai
veikiantį atstovą.

"
14 straipsnis
2. Finansų įstaigos ir kiti subjektai, išskyrus notarus ar asmenis,
turinčius teisę atlikti notarinius veiksmus, advokatus ar advokatų
padėjėjus, antstolius ar teisę atlikti antstolių veiksmus turinčius
asmenis, nustatę, kad jų klientas atlieka įtartiną piniginę operaciją ar
sandorį, privalo tą operaciją ar sandorį sustabdyti ir ne vėliau kaip per 3
darbo valandas apie šią operaciją ar sandorį pranešti Finansinių
nusikaltimų tyrimo tarnybai, nepaisydami piniginės operacijos ar sandorio
sumos.
"
- o jūs jau galite tą sustabdymą ginčyti teismine tvarka kiek tik širdis
geidžia.