Tema: Re: Q. Bankų savivalė
Autorius: offline
Data: 2009-06-09 12:02:34
be ttai pala.
aš daba užpildau belenką, jie man atiduoda pinigus. tia kokia čia prevencija????
vistiek jie neturi teisės neduoti man pinigų. o FNTT tikrai taip greit nesureaguots, tia koks skirtumas ar aš dabar jiems nesamones parašysiu ir paskui FNTT parašysiu kas kaip yra. kaip jau minėjau, FNTT manau registrų centre gali ant syk patikrint, kas tu toks, kas akcininkai ir t.t.