Tema: Re: Vietos dekalravimas
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-06-03 19:50:06
Yra 2 galimybės, 1 tradicinė:

1.1. Surandi naujo gyv. ploto savininką, jis suranda savo nuosavybės pažymą
iš registrų centro.  Jei neturi, gal užsisakyti internetu už xx litų per nn
dienų, ir nuvažiuoti pasiimti.
1.2. Su juo ir ta pažyma, vaikų dokumentais, nueini į naujos vietos
seniūniją ir užpildai formą.  Prieš tai pageidautina pasiskambinti ir
suderinti laiką, nes reiks eiti 2 kartus.  Išsiregistravimų šiais laikais
nėra.  Toj pačioj gyv. vietos pažymoj gali įrašyti nepilnamečius vaikus.

2.1 Surandi seno gyv. ploto savininką, jis suranda savo nuosavybės pažymą iš
registrų centro.  Jei neturi, gal užsisakyti internetu už xx litų per nn
dienų, ir nuvažiuoti pasiimti.
2.2 Savininkas parašo prašymą, kad tu nebegyveni, ir prašo panaikinti tavo
gyv. vietos deklaravimą jo nuosavybėj.  Jei savininkas kitas asmuo, tavo
dalyvavimas šiame procese nepageidautinas.  Už kokio mėnesio ar pan.
išdeklaruos, anksčiau būdavo siųsdavo iš nuovados tikrinti, ar tikrai
negyvena, dabar nežinau.
2.3. Naujos vietos seniūnijoje užpildai tokią pat gyv. vietos deklaravimo ar
įtraukimo į gyv. vietos neturinčių asmenų apskaitą formą, nurodydmas kad
gyv. vietos deklaruoti negali, nes nesutinka gyv. vietos savininkas.
Analogiškoj pažymoj gali įrašyti nepilnamečius vaikus.