Tema: Re: Vietos dekalravimas
Autorius: Rokis
Data: 2009-06-02 12:06:37
nueini i seniunija pagal vieta kur esi regintas klp, tada vaziuoji pas
uosvius i vilniu su buto savininku eini i vilniaus seniunija ir viskas gauni
sprafke kad nesi be pastovios gyv. vietos LR pilietis.
O su pasu tai i migracija eini jai tau to reik :)
vistiek viskas yra didelis tormazas tai tau saukimus i rinkimus klp adresu
siuntines da N metu :)
nes duomenys greit nesuvaiksto :)