Tema: Re: Apmokejimas uz darba
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-05-25 14:01:58
Is mano pastebejimu, vadybininkai paprastai paliekami patys sau, tai
vadinasi pasyvus pardavimai, viskas tvarkoje jei preke deficitine, tada ir
taip vos atsimusi nuo klientu, bet greiciausiai tai ne tas variantas.
Aktyviems pardavimams toks pardavimo modelis visai netinka. Reikia imones
savininkams kol nevelu imtis veiksmu, dviracio isradineti nereikia viskas
seniai israsta reikia tik knygutes pavartyti.