Tema: Re: beveik isleido atostogu.. kas toliau??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-05-25 09:30:30
visada budavo taip ...  parasai prasyma atostogom  , tada atbulas keturiom
eini pas direktoriu , tas  paraso ant popieriaus , kad skiriu ta ir ta
pavaduot..,tada su tuo lapu einu  maldaut ismaldos , kad pasirasytu tie,
kurie mane isleidzia .. kada turiu parasus ,tada jau  drasiai vel  pas
direktoriu ,  na jis deda galutini parasa ir viskas .. priduodu i
buhalterija laukiu atostoginiu  ....
o daba , nunesiau  prasyma  naujam direktoriui ,jis paskambino vienam, kitam
, tipo ar   galesit is leist atostogu???? is skambuciu supartau kad ok ,
parasa uzdejo, nors  ant lapo nei kas pavaduoja nei  ka   ..na ir viskas ..
popierius buhalterijoi ,  savaitgalio ...  o kad tas direktorius tupas  zino
visi  kur tik jis dirbes , net skambinejo mum su uzuojautom ir zvenge ,
saude fejerverkus, kada tik is ju  isejo :):)  tad kas cia netaip ??   koks
turi but popierius???