Tema: Re: beveik isleido atostogu.. kas toliau??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-05-21 15:38:35
bandziau  ir  galejau gaut  uz panasius pinigus ..  bet eit ant to pacio i
kita kolektyva , i  kita saka ,nutraukt staza ??? ..  aisku yra ir cia
perspektyva pereit i ta dukterine kompanija is kuruios priverte pagrindine
darboviete iseit ... nes pagrindiniai darbiniai resursai daba naudojami ne
pagrindines darbovietes  .. ir pats direktorius(anos ymones) sake, kad man
vieta butu ,bet reikia kad is sios darbovietes iseiciau ir buciau pilnas
bedarbis tik tada galetu priimt  ...na tipo tarpusasvio susitarimai tarp
imoniu neviliot darbuotoju ...bet velgi uz tuos pacius pinigus ..tad na
,velgi sedziu ,stazas kapsi .... bet po biski pradedu isi3.14sinet ,ziuriu
ka padaryt , kad biski apsiciupinetu ka as cia veikiu .. bet reikia
neprisidirbt , todel ir patarimu ieskau ..   ir laukiu kol atleis patys su
visom ismokom  arba rasiu normalu darba ...