Tema: Re: beveik isleido atostogu.. kas toliau??
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-22 13:28:35
Jei parasa tikrai turi, o ne "kaip ir turiu", jei parasas reikiamo zmogaus,
vadovo, jei parasas ne ant kaledinio atviruko, o ant tinkamo dokumento -
eini atostogu. Visa kita ne tavo reikalas. KAd gali is to paskui , kazkas
kazka prisukt kaip tinkamas - tiesa. Tada teks "atsisaudyt". Cia jau 50/50.
arba tu, arba tave :). Priklauso nuo to kieno advokatas slidesnis :)