Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-18 14:46:25
Tai cia tik paeme zmogelius ant isgascio ;)
Skriptas sertifikuotas? Lindimas i namu vidini tinkla legalus? Nepazeidzia
asmens privatumo ir nereikalauja atskiru, atitinkamu organizaciju leidimo?
Ar galima tokiu budu gautus duomenis laikyti teisetais? Kaip irodyt ju
autentiskuma?
Pasiusciau toliau tokius tikrintojus ir tuom baigtusi manau.