Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-17 17:43:40
Ei, ekspertas, nekliedyk gerai? Ne visi sedi uz kintamu IP, o ir jei sedi
tai provaideris gali (turi galimybe) pagal data ir laika nusakyt, kam buvo
priskirtas konkretus IP. Na jei tokie ekspertai dirba, tai tikrai ner ko
bijot kad kazka nustatys. Jei bijai, kad paeme tavo PC kazka ras, tai
performatuok nuliniu formatavimu diska, jei dar baisu, pazaisk dar su
particijom (sukurk, istrink, suformatuok, ikelk daug failu, vel istink,
suformatuk), bet cia savaitei darbo :) Tad jei baisu vistiek, pasakyk hardui
ate. Nu aisku dar gali tau prikabint kad tavo tinkliaskes MAC adresas
atitinka, o jei tinkliaske integruota i motinine tai jau tada ate motininei
( nu cia as apie paranojiskus veiksmus), jei tinkliaske atskira, ate
tinkliaskei, jei pas taves bevielis netas, tegu pirma irodo kad ne kos
"profas" nelegaliai pasijunges prie tavo tinklo ivairius komentarus postina.
Na o bendrai, tai jei jau ka pasakei tai ir atsakyk uz savo zodzius.
Konkreciai, is zmogiskos puses, nematau cia jokio nusikaltimo. Gal tik spec.
tarnyboms labai nuobodu tai uoliai imasi visokiu tyrimu. Sekmes