Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: NASA
Data: 2009-05-16 21:06:26
Kaip Linas ir parašė, teisę ir galimybę gintis turi. Ko užtenka reikia
žiūrėti kiekvienoje situacijoje atskirai. Pvz. ką vadini admino kompu?
Iš praktikos tau inkriminuojamą dalyką įrodyti labai sunku. Dažniausiai
įtariamajį priverčia prisipažinti arba pagauna ant neišmanymo apklausos
metu.
Pats atlieku kompiuterių kriminalistines ekspertizes, tad jei tikrai
prispaus, krepkis - patarsiu kiek galėsiu. Asmeniškai manau, kad komentarai
neturėtų būti ribojami/filtruojami/cenzuruojami ir t.t.