Tema: Re: muitines patikrinimas Lietuvos teritorijoje
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-18 09:48:26
imho gal ir nesulaikys, bet perduos duomenis i vmi, kad tie patikrintu ar sis pilietis kartais neuzsiema verslu, jo neiregistraves. Tada jau vmi paprasys paaiskinti, is kur tos buleves ir kam jos skirtos. Jei pripaisys veikla, paprasys susimoketi mokescius.

O bet taciau, siulau labai nepregyventi jei tai istiesu skirta asmeniam vartojimui ir bulves ne is kaimyno darzo.

T:)