Tema: Re: muitines patikrinimas Lietuvos teritorijoje
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-17 18:51:15
ir man smalsu. Vaziuoji su lengvaja masinike. Sustabdo ir pradeda ardyt dureles, narkotiku ieskodami. Negi turi teise kratyt vien snukiui nepatikus? Man jau cia kazkaip krata , be orderio dvelkia. Juk jeigu auto , nuosavybes teise priklauso man,  ar tai nepanasu i atejima i buta ir grindu plesima norint is SMALSUMO isitikinti, ar nera ten narkotiku uzkista? buvo momentas-stabdyt galedavo tik su kartu esanciu policininku,. dabar jau vieni gali. Bet ar privalo turet rimta pagrinda masina ardyt, bagazine narsyt, kilimelius atplest?