Tema: Re: muitines patikrinimas Lietuvos teritorijoje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-18 08:41:23
Jo, tik nuosekli pasaka nesigauna. Pastoviai ziuriu naujos detales atsirana.
Visia normalu, kad muitininkas ishgirdes argumenta "Gal šiauliuose aš laikau
keturias kiaules, kurioms vezu aštuonias tonas bulviu iš Joniškio su gal uz
investicinius pirktu samasvalu, kur jas gal nukasiau su giminemis" sulaikys
tavo krovini patikrinimui.