Tema: Re: ekonomine policija-konfiskacija
Autorius: S&T
Data: 2009-05-12 12:21:53
niu va.. prasysiu dabar tiksliau..
zodziu kai sustabde  ir perdave VMI del krovinio vaztarascio neturejimo, jie
atvaziavo tikrinti, tuo metu priveze Krovinio vaztarasti, tai akte parase,
kad prekiu kiekis atitinka vaztarasti, kuri pristate veliau, bet tipo neturi
prekiu isigijimo dokumentu... antram lape prasyta, kad prekes nugabentos i
vmi inventrorizacijai ar pan...
Ir tie VMI darbuotojai draugiskai, sako, mes neimtume, bet tas kuris
iskviete tai tipo yra dirbes pas juos ir tikrai jeigu nematys, kad kazkas
daroma tai kabinsis prie ju.. o savininkui tiketis nuo 1500 baudos teisme
(apagal rasta prekiu keiki, ir kad anksciau tokiu pazeidimu nedares).....
tai cia ar uz krovinio vaztarascio pavelavima ar uz isigijimo dokumentu
neturejima nepaaiskino... ?
ir kad aiskintis teisme, tai gal ieskoti advokato kad nebutu tos baudos...
gi priveze vaztarasti, ar cia kaip jeigu vairuotojo teisiu neturi su savimi
ir jas priveza vis tiek bauda?