Tema: Re: Tai kaip ten su imoku i pensiju fondus sumazinimu?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-05-10 12:01:19
Todel ir geras, kad ta pati dabar nupirktu 30 % pigiau.

Pensiju fondai lesas gauna pastoviai stabiliu srautu, todel jiems kito varianto ka su jomis veikti nera, isskyrus
investuoti. Jei neinvestuos siandien uz 30 % pigiau, inestuos krizei pasibaigus 30 % brangiau, todel galutinis tavo
uzdarbis labai skirsis investavus siandiens ir ne siandien.