Tema: Re: atleidimas pagal 25 str 1 d
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-07 22:12:04
Mano galva pasirasyti po popieriumi su kuriuo susipazinai ir patvirtinti
susipazinimo fakta tikrai nepakenks. Pagal 25 atleisti negali - turbut 125 ?
Jei taip, tai tada turi buti ne isakymas, bet susitarimas. O susitarti
visada naudinga, ypac jei parduotuve tikrai uzdaroma. Tiesa, iseidineti ish
darbo atgaline data irgi kazkaip keista...