Tema: Re: tai koks bus pasas nuo liepos?
Autorius: RJ
Data: 2009-05-07 12:25:38
>[..] Tačiau su ID niekur normaliai nepakeliausi. Augustavo, Jūrmalos, bei
>kelių kitų Europos miestelių neskaitant, tai vistiek pasas reikalingas.
2 minutes google:

http://www.pasienis.lt/lit/galite_rasti_cia./132

Valstybės, kurios yra atsiuntusios pranešimą apie Lietuvos Respublikos
asmens tapatybės kortelių pripažinimą galiojančiomis kelionėms

Airijos Respublika 		Republic of Ireland
Austrijos Respublika 		Republic of Austria
Belgijos Karalystė 		Kingdom of Belgium
Bulgarijos Respublika 		Republic of Bulgaria
Čekijos Respublika 		The Czech Republic
Danijos Karalystė 		Kingdom of Denmark
Estijos Respublika 		Republic of Estonia
Graikijos Respublika 		Hellenic Republic
Ispanijos Karalystė 		Kingdom of Spain
Italijos Respublika 		Italian Republic
Jungtinė Karalystė 		United Kingdom
Juodkalnijos Respublika 		Republic of Montenegro
Kipro Respublika 		Republic of Cyprus
Kroatijos Respublika 		Republic of Croatia
Latvijos Respublika 		Republic of Latvia
Lenkijos Respublika 		Republic of Poland
Liuksemburgo Didžioji Hercogystė 		Grand Duchy of Luxembourg
Makedonijos Respublika 		Republic of Macedonia
Maltos Respublika 		Republic of Malta
Nyderlandų Karalystė 		Kingdom of the Netherlands
Norvegijos Karalystė 		Kingdom of Norway
Portugalijos Respublika 		Republic of Portugal
Prancūzijos Respublika 		French Republic
Rumunija 		Romania
San Marino Respublika 		Republic of San Marino
Slovakijos Respublika 		Slovak Republic
Slovėnijos Respublika 		Republic of Slovenia
Suomijos Respublika 		Republic of Finland
Švedijos Karalystė 		Kingdom of Sweden
Šveicarijos Konfederacija 		Swiss Confederation
Vengrijos Respublika 		Republic of Hungary
Vokietijos Federacinė Respublika 		Federal Republic of Germany

> Taip ir gaunasi dvigubi damn mokesčiai. Man ta ID kortelė - nu grynas
> briedas. DOKUMENTAS turi būti rimtas, o ne ble piniginėje šūdukas tarp
> vizitkių ir nuolaidų kortelių. Negana teisės jau tokio minimalistinės.
[.....]

:D Prie sovietu pripratai, kad be _paso_ esi ne zmogus?